• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Moment 22 - Samla lån & kreditvärdighet

A

Anders3

Gäst
Poäng: 0
Samla lån för att få bättre kreditvärdighet går lånebolagen ut med. Men för att samla lån måste man ha bra kreditvärdighet. Snacka om moment 22. Är tyvärr i denna sits själv
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Laaban

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
15 Oktober 2019
Meddelanden
391
Mottagna reaktioner
144
Poäng
327
Samla lån för att få bättre kreditvärdighet går lånebolagen ut med. Men för att samla lån måste man ha bra kreditvärdighet. Snacka om moment 22. Är tyvärr i denna sits själv

Så är det för mig oxå, och många andra ^^
Det är därför vi kämpar på och hjälper varandra så gott vi kan för att få den där lite bättre kreditvärdigen att öka hela tiden!

men håller med! Absolut dum marknadsföring. Alla människor skulle få en chans att få ett samlingslån med sämre förutsättningar och få en chans att reda ut sin ekonomi! Men då måste man ju verkligen ta tillvara på på den chansen... Gör alla det tro?... eller kan det istället leda till större bekymmer för vissa enskilda?
För mig är det på sätt o vis en morot att kämpa för att få bättre kreditvärdighet. När jag kommer i mål, så kommer jag känna mig otroligt stolt att jag fixade det!
Finns många bra solskenshistorier här som man blir peppad av
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp